Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pseudoautenticita živých vstupu v televizním zpravodajství.
Menšíková, Iva ; Lokšík, Martin (vedoucí práce) ; Šmíd, Milan (oponent)
V bakalářské práci se věnuji problematice živých vstupů v televizním zpravodajství, konkrétně jejich pseudoautenticitě. To znamená, že se zaměřím zejména na jejich formu a četnost výskytu v hlavních zpravodajských relacích tří celoplošných televizních stanic (Česká televize, Nova, Prima Family). Budu vycházet z teoretických poznatků získaných z odborné literatury, které se týkají mimo jiné důvodů pro zařazení živých vstupů do televizního zpravodajství, textu, lokality nebo redaktora živého vstupu. Zároveň vysvětlím, že i živé vstupy jsou kromě jiného i jedním z prvků infotainmentu. Cílem práce je dokázat, že živé vstupy jsou zbytečně nadužívány a důvod jejich zařazení není vždy zcela relevantní. Samozřejmě však nepomíjím ani obsah živých vstupů. Zajímá mě, zda se divák dozví aktuální informace, které by se nemohl dozvědět z předtočeného příspěvku nebo zda mu živý vstup zprostředkuje atmosféru v místě události - zkrátka jaký je přínos živého vstupu oproti předtočenému příspěvku. Na tyto otázky odpovím na základě několik příkladů, v nichž mimo jiné dokážu, že živý vstup často nepřinese přidanou hodnotu, i když se tak snaží tvářit. Kromě vlastního výzkumu mě však zajímá i názor samotných diváků - jak vnímají četnost živých vstupů, jejich věrohodnost nebo zda mají pocit, že s nimi televizní stanice...
Pseudoautenticita živých vstupu v televizním zpravodajství.
Menšíková, Iva ; Lokšík, Martin (vedoucí práce) ; Šmíd, Milan (oponent)
V bakalářské práci se věnuji problematice živých vstupů v televizním zpravodajství, konkrétně jejich pseudoautenticitě. To znamená, že se zaměřím zejména na jejich formu a četnost výskytu v hlavních zpravodajských relacích tří celoplošných televizních stanic (Česká televize, Nova, Prima Family). Budu vycházet z teoretických poznatků získaných z odborné literatury, které se týkají mimo jiné důvodů pro zařazení živých vstupů do televizního zpravodajství, textu, lokality nebo redaktora živého vstupu. Zároveň vysvětlím, že i živé vstupy jsou kromě jiného i jedním z prvků infotainmentu. Cílem práce je dokázat, že živé vstupy jsou zbytečně nadužívány a důvod jejich zařazení není vždy zcela relevantní. Samozřejmě však nepomíjím ani obsah živých vstupů. Zajímá mě, zda se divák dozví aktuální informace, které by se nemohl dozvědět z předtočeného příspěvku nebo zda mu živý vstup zprostředkuje atmosféru v místě události - zkrátka jaký je přínos živého vstupu oproti předtočenému příspěvku. Na tyto otázky odpovím na základě několik příkladů, v nichž mimo jiné dokážu, že živý vstup často nepřinese přidanou hodnotu, i když se tak snaží tvářit. Kromě vlastního výzkumu mě však zajímá i názor samotných diváků - jak vnímají četnost živých vstupů, jejich věrohodnost nebo zda mají pocit, že s nimi televizní stanice...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.